»Za teh pet kirurgov ne vem niti imen in priimkov, vem pa, da so bili ti med bolj pridnimi. Verjetno težko gledajo tiste, ki dobivajo enake plače in so manj pridni. Celotno zdravstvo ima to težavo, da ljudje niso plačani po storilnosti, ampak so plačani, če kaj delajo ali če nič ne delajo.«
»Vsako prenaročanje je namreč nerodna zadeva za zdravnike, ker morajo najti nov termin. Če se prepozno prenaročiš, pa si nekomu preprosto vzel termin za obravnavo.«
»Na voljo je ogromno podatkov, ki se uporabljajo za obračune – te podatke je treba 'vrniti' zdravnikom in zdravstvenemu kadru, da lahko na njihovi podlagi sprejemajo odločitve v dobro bolnika.«
»Podjetja s stotimi zaposlenimi ne moreš ustvariti v enem mesecu, treba jih je nekako zaposliti, pridobiti, naučiti.«
»Računa, da bo v treh do petih letih podjetje imelo dovolj kadra in kompetenc, da bo lahko 'prešlo na centralne sisteme'.«
»Nekateri zdravstveni zavodi sploh nimajo svojih ljudi, tako da se o informacijskih tehnologijah odločajo ljudje, ki profesionalno za to niso poklicani in tak je tudi rezultat.«
»Podjetja ugotavljajo, da bi jim po svoje prišlo zelo prav, da bi država ponudila svoje strokovnjake za zdravstvene procese in da bi to podjetje naročalo zunanje razvojne naloge.«
»26. septembra letos smo preko združenja zdravstvenih zavodov vse izvajalce obvestili, da bomo ta servis znova zagnali 10. oktobra in jih prosili, naj preverijo, če pri njih vse deluje.«
»To so lahko bolniki, ki so imeli eno naročilo iz leta 2021, na katerega niso prišli, ali pa so prišli, pa ni bilo sporočeno, da je bil pregled izveden.«